Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


 

https://myblog.de/meksyk

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
komunikacja

jakos niemam, lub neiznalazlam telefonu, komurka moja nic nei dostaje i ja tez nie potrafie ani pisac ani puszczac sygnaly... internet hmm, czasem, jak teraz mam czas, i jestem w szkole wienc troche motge pisac, ale czasem nei dziala , czasem klasz tutaj siedza... z listami to tez taka questia, zobaczymy jak to bedzie, jakos nikt neiwie co to sa briefmarken, to znaczy podsztuwki.... nom, ja sie z nimi dogadam po hispansku, nawet ok, co dzien sie wiencej ucze lechuga na przyklad to salata:-) ktora musialam kroic :-) powoli sie ucze, dzieci maja cierpliwosc z mna
8.9.08 19:12
 


Werbung


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


dawidsoon (8.9.08 19:32)
oj Renatko widze ze jestes w swoim zywiole powodzenia

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)

 Smileys einfügen
s



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung