Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


 

https://myblog.de/meksyk

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
jutro odjezdza Kim

jutro juz odjezdza Kim, zobaczymy, pewnie ze to nie bedzie takie ladwe . szczegolnie dla JOSE. zobaczymy. pewnie bedzie szalal. ale zreszta to juz znamy.... tez Direcotr cierpi nadtym ze pojdzie KIm... dzisiaj go jeszcze pozegnamy.............smutne to wrzystko...i tylko zostalam jeszcze ja....zaczyly sie deszcze z jednej strony fajnie bo sie troche odswierzy z drugiej strony... I NASZ BUDYNEK? narazie stoji...smutne to wrzystko ...
8.7.09 19:00
 


Werbung


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)

 Smileys einfügen
s



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung